duminică, 24 iulie 2022

Review: Gelurile de duș Bevola lemongrass & lime și Bevola aloe vera & cucumber


Hello! Cum mai sunteți? Vă povesteam zilele trecute, în acest articol, despre faptul că eu am o anumită fobie legată de împuțire, nu-i așa? Așa încât să nu vă surprindă dacă în aceste săptămâni mai vorbesc și despre noi geluri de duș sau săpunuri încercate, nu doar baliverne de-ale mele, ca o persoană care vorbește / scrie fără ea despre orice în orice manieră o trăznește. 


Prima vedetă a articolului de azi este gelul de duș Bevola cu aloe vera și castravete. Costă 5 lei pentru 300 ml și se găsește în Kaufland. De spălat, spală la fel de bine ca orice alt gel de duș (sarcasm la adresa Dove-ului care costă 15 lei pentru 250 ml în exact același Kaufland în exact aceeași zi). Parfumul... este un miros curat, verde, mai degrabă a plante, dar ceea ce îmi place este faptul că nu este deloc greu pentru aceste zile caniculare. Eu zic că merită banii.



Gelul de duș cu lemongrass și lămâie verde miroase citrat, asta este singura diferență între ele. La fel, costă 5 lei pentru 300 ml în Kaufland. De asemenea, îl recomand, deoarece face treabă bună la un preț decent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu