duminică, 7 august 2022

Review: Loțiune intimă Avon Simply Delicate Active


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine pe aceste vremuri toride...


Pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise câteva cuvinte despre loțiunea intimă de la Avon pe care am încercat-o. Eu au luat-o de pe Notino, unde costă 12 lei pentru 300 ml. Eu o cumpărasem deoarece mi se termina ce aveam pe stoc și dacă tot puneam de o comandă, îmi cășunase să încerc ceva nou.


Ca și produs, este bunicică, curăță delicat zona intimă și nu are un parfum intens. Prin urmare mi se pare a fi un produs decent. Singurul minus ar fi faptul că fiind o marcă mai de renume, care investește mai mult sau mai puțin în marketing, produsele costă mai mult decât mărcile proprii ale magazinelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu