sâmbătă, 16 iulie 2022

Review: deodorante și antiperspirante Today, Bevola și Dove


 Hello! Cum mai sunteți? Suntem în plină vară, cel puțin în emisfera nordică, și nu doar calendaristic ci și din punct de vedere al temperaturilor. Iar pentru mine, un subiect fierbinte îl reprezintă și antiperspirantele și deodorantele folosite, nu doar protecția solară. Să ne înțelegem, protecția solară este vitală, nu voi ascunde acest lucru. De asemenea, și cei 7 ani de acasă sunt foarte importanți, iar mie nu îmi place să fiu împuțită. Putem numi acest aspect drept un pet peeves al meu, să nu fiu împuțită. Sunt conștientă că transpirația e un fenomen foarte natural și normal, pe care nu am cum să-l împiedic și nici nu ar trebui. Dar de la a transpira ca un om normal până la a fi o împuțită care să intoxice tot orașul în care locuiește e o limită pe care nu sunt dispusă să o încalc.


Ca să nu ajung un pericol biologic, eu apelez la deodorante și mai frecvent la antiperspirante deoarece acestea din urmă mă ajută cel mai bine când vine vorba de condiții în care să transpir mult. Deodorantul today Pink Flower l-am cumpărat din Penny mai mult ca un impuls, să-l folosesc seara sau pe acasă, când știu că pot controla într-o anumită măsură cât transpir. Fiind un deodorant, acționează prin eliminarea bacteriilor care trăiesc în mod normal pe suprafața pielii noastre și care la contactul cu transpirația încep să o împută. Deodorantul miroase a spirt și a parfum floral. De protejat, are limitele lui, pe mine nu ține nici măcar o noapte caldă de 8 ore.


Antiperspirantul Dove Cotton Soft a fost cumpărat dintr-un impuls de moment, la lucru, deoarece era nu știu ce promoție de -50% pentru fiecare bucată în parte, iar eu am luat ultimele 2 produse de la raft, iar 4 luni mai târziu, sunt terminate ambele bucăți. Ca și miros, are un miros pudrat, dar bănuiesc că pe aceste arșițe nu m-ar fi protejat 13 ore. Antiperspirantele acționează prin blocarea temporară a porilor prin care iese transpirația, așa încât transpirația și bacteriile care o împut să nu se întâlnească.


Antiperspirantul Bevola Pink Flower miroase floral-pudrat, cu accent pe floral. Cel puțin pe mine mă protejează de împuțire o noapte caldă de 8 ore. Menționez faza de 8 ore deoarece nu sunt atât de obsedată încât să mă trezesc de nu știu câte ori pe noapte să folosesc un produs ca să nu mă împut. Nici nu am remarcat faptul că atât produsul de la Today cât și acesta de la Bevola au același nume până când nu am scris acest articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu