vineri, 1 iulie 2022

Geluri de duș Cien antibacteriale


 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine în această perioadă caniculară prin care trecem în momentul în care public acest articol.


Știu și înțeleg, am trecut deja de isteria de acum 2 ani și ceva când toată lumea sau aproape toată lumea căuta produse uzuale dar care să aibă și componenta aceasta antibacterială. Dar ce să vezi, mereu sunt o întârziată și jumătate, ca de obicei. Și nu, nu am cumpărat aceste produse pentru că scrie pe ele că sunt antibacteriale, ci pentru că scrie pe ele că au miros de lămâie sau aloe vera.


Personal, mă așteptam ca amândouă gelurile de duș să aibă un parfum proaspăt, văratic, numai bun în perioada aceasta. Nici că se putea să mă înșel mai mult. Aproape că nu pot deosebi aromele. Asta din cauza faptului că acea substanță care le dă proprietatea antibacterială are mirosul acela clasic de spital și acoperă celălalte mirosuri.


De spălat, spală bine, de uscat pielea așa-și-așa. Doar că se termină foarte repede, deoarece tinzi să folosești prea mult produs căci nu spumează prea mult.


Cam aceasta a fost povestea mea cu aceste 2 geluri de duș antibacteriale de la Cien. Nu cred că le voi recumpăra prea curând sau vreodată, nu m-au impresionat deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu