marți, 3 ianuarie 2023

Merită calendarele de Advent Balea Men și Alverde?

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... Pentru astăzi m-am gândit să abordez subiectul calendarelor de Advent pe care le-am cumpărat anul trecut, mai bine zis, cele pentru decembrie 2022, deși eu le-am început de cum le-am cumpărat la mijlocul lui octombrie 2022.


Pentru cel de la Balea Men vi-am lăsat poza lui neatins mai sus, iar pentru cel de la Alverde, veți găsi unboxing-ul mai jos. Cel de la Balea fiind primul meu calendar cu cosmetice și fiind și seară când am ajuns acasă cu el, am preferat să mă bucur de el în liniște și pace, fără alte intervenții din exterior.

Din punctul meu de vedere, am dat peste niște produse bunicele, unele mai bune decât altele. Nu toate au putut fi folosite de către mine (hey, doar Bala Men!!!), iar altele au avut câte un ceva care să mă nemulțumească. Nu am fost adepta mirosurilor de ciocolată sau cacao prin produse, nici a așa-zisului scrub de față de la Alverde, dar aici este o părere foarte personală asupra lor. Voi continua să actualizez acest articol când voi avea timpul și memoria s-o fac, până când vor fi acoperite cât se poate de multe produse din aceste calendare. Voi mai adăuga faptul că setului de cărți și balsamului pentru barbă, ambele produse din calendarul celor de la Balea Men nu le voi acorda opinii deoarece nu am ce opinii să dețin.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu