marți, 18 octombrie 2022

Unboxing Calendar Advent de la Alverde

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... 


Se pare că a început deja sezonul calendarelor de Advent, eu deja mi-am luat săptămâna trecută 2 din DM, unul de la Balea (varianta pentru bărbați) și unul de la Alverde. Nu am filmat nimic pentru cel de la Balea, fiind primul cumpărat și primul calendar cu cosmetice, mi-am dorit să mă bucur de experiență de una singură. Înainte mai avusesem un calendar de Advet, dar acela fusese cu ciocolățele, fiind achiziționat din Lidl.


Al doilea, cel de la Alverde, l-am cumpărat la o oră „mult mai decentă”, având încă lumina naturală atât de necesară filmării unboxingului. Acest calendar de la Alverde nu o să mai apară ca și poză în viitorul articol cu cumpărături cosmetice, dacă nu uit, voi menționa un link ori către acest articol ori către clip. Și în general, nu prea menționez în clipurile referitoare la cumpărăturile generale cosmeticele cumpărate deoarece am obiceiul de a scrie articole pentru asemenea produse.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu