sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Diverse produse din Calndarele de Advent Balea Men și Alverde



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să las scrise câteva cuvinte despre niște produse random din calendarele de Advent Balea Men și Alverde, deoarece am reușit în această seară să termin și ultimul produs din acest articol.


Spuma de baie Alverde cu portocale bio a fost un deliciu, păcat că a fost single-use. A făcut multă multă spumă. Nu-mi amintesc nimic particular despre miros, dar în rest a fost mai mult decât ok pentru un produs marcă proprie a unui magazin, marcă ce are produse bio.


Masca de față la pliculeț de la Balea Men a fost ok, eu am folosit-o ca și cremă de noapte. Mi-a ajutat pielea destul de mult la capitolul hidratare. Nu am folosit-o pe post de cremă de zi deoarece este cam grăsuță, dar nu îmbâcsește.


Crema de picioare Balea Men la pliculețe (când am făcut pozele deja nu mai aveam decât unul din cele 2 pliculețe) a fost foarte bună, a hidratat pielea, dar din cauza faptului că aveam călciele destul de crăpate, nu a făcut miracole, dar am observat o îmbunătățire.


La fel, crema de picioare Alverde a fost și ea ok, totuși mi-a plăcut mai mult produsul de la Balea, părea ceva mai hidratand și mai plăcut parfumat pentru nasul meu.


Cam acestea au fost gândurile mele. O zi bună vă doresc!@

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu