miercuri, 11 ianuarie 2023

Review: Cremele de mâini din calendarul de Advent Balea Men


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... 


Pentru astăzi vorbesc despre cele 2 creme de mâini pe care le-am găsit în calendaul de Advent a celor de la Balea Men. Cea din sânga, SOS creme, e destul de densă și intră foarte greu în piele, chiar nu mi-a plăcut deloc datorită acestui aspect. Cealaltă era mult mai ok, puteai lucra cu ea mult mai ușor. La capitolul parfum, nu am avut obiecții. Sincer, datorită versiunii de 20 ml, pe ambele le-aș vedea numai bune de luat în poșetă sau chiar de lăsat la locul de muncă, eu personal nu întotdeauna am timp sau nevoie de asemenea produs de enșpe mii de ori zilnic. Dac-ar fi să le recumpăr, cred c-aș cumpăra-o doar pe cea de-a doua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu