luni, 10 februarie 2020

Comentez ținutele de la Palm Springs 2020

Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să fac ceva mai neobișnuit pentru blogul acesta, și anume să încerc să comentez în câteva cuvinte anumite ținute purtate de vedete la decernarea premiilor Palm Springs ediția 2020. Înțeleg că nu sunt critic de modă, nu lucrez deloc în industria respectivă; plus că am observat de-a lungul a 28 de ani de viață că am anumite gusturi și concepții care nu se pupă deloc cu mediul în care trăiesc, așa că rezistați cu mine, vă rog.


O să încep cu Jennifer Lopez, precum se poate vedea. Cel puțin la un moment dat, era una dintre vedetele mele preferate prin intermediul muzicii ei. Pentru covorul roșu, a optat pentru o rochie înflorată, asimetrică, fără bretele și cu o trenă. Nu îmi displace deloc rochia, pentru mine e chiar frumoasă. Doar că nu îmi place cum i se așează deasupra bustului, pare c-ar strânge-o și îi crează acei „colăcei” inestetici care nu știu dacă sunt ok. A ales să își asorteze la ținută niște pantofi cu toc și foarte ascuțiți în zona degetelor; nu sunt fana vârfului ascuțit, aș fi ales ceva cu bot rotunjit, dar hai să zicem că sunt eu prea critică. De asemenea, mi se pare ok poșeta tip plic (eu zic că e un plic, altul cu mai multă experiență s-ar putea să-mi dea peste nas și să-mi zică că e un clutch) într-un roz drăguț; nimic extravagant, foarte mult bun gust aș putea adăuga. Personal, aș fi optat pentru combinația pantofi - geantă într-o singură nuanță, ori ambele albe, ori ambele roz, oricare dintre cele 2 nuanțe ar fi fost cu mult bun-gust. Cocul mi se pare ok, e un clasic când vine de Jennifer Lopez. Aș fi optat pentru niște nuanțe de maro o idee mai închise la ochi și un ruj roșu rece sau un burgund, care să atragă atenția. La fel, aș fi ales poate niște cercei mai în stil candelabru și ceva accesoriu la gât. Per ansamblu, mi se pare că JLo a optat pentru simplitate care să îi pună în evidență rochia, ceea ce nu e rău.


Hai să continuăm cu Charlize Theron. Nu știu dacă am avut prea mult contact cu munca ei până acum. Pe covorul roșu pare să fi încercat să poarte un fel de deux pieces în care sacoul a fost înlocuit cu un corset. Destul de provocator, mai ales că pe mine ținuta mă duce cu gândul la o ținută office destul de provocatoare, pe care nici plasa aceea peste decolteu și brațe n-o cumințește. A ales să își accentueze frumos talia cu un cordon. Sandalele și pedichiura sunt foarte ok, de sine stătătoare nimic de reproșat doar că combinația de baretă peste gleznă și lungimea fustei până pe la mijlocul gambelor mi se pare că-i iau din înalțime. La capitolul accesorii stă relativ cuminte, doar niște inele și cercei mici și fini, fiind niște alegeri mai mult decât potrivite, nu cred că ceva accesoriu la gât i-ar fi făcut vreun favor dat fiind plasa aceea. machiajul este destul de cuminte, cu accentul pus pe buzele roșii care să o mai scoată din monotonia ținutei. Dar, până la urmă, nu e ceva ce aș vedea ieșind din tiparele casei de modă Dior.


Actrița și cântăreața Cynthia Erivo a ales o combinație de top metalic clipicios peste care a așezat o „rochie” albastră. Asortarea culorilor și a materialelor nu e rea, doar că voalul din care e creată acea așa-zisă rochie e mult prea transparentă, iar eu sunt total împotriva chiloțărelii. Machiajul pare a fi un fel de smokey eyes (nu prea desting altceva înafara genelor) și cu accentul pus pe buze într-o nuanță de roz prăfuit. Iar la capitolul accesorii, totul dozat cu bun-gust. Iar de Schiaparelli nu am mai auzit sau citit până acum, probabil sunt eu incultă sau nu e vreo casă de modă chiar gigant, cum e cazul Chanel sau Dior.


Despre Beverly Johnson ce pot spune? Pe lângă că  face prea multe? Voalele acelea de pe șold chiar atrag atenția acolo și îi dispoporționează silueta destul de mult. Și ce e cu tulul acela peste material? Ce aduce în plus? Materialul acela mai lucios de bază în roz pudrat e ok, foarte feminin. Machiajul e pus relatic pe ochi, tot machiajul e în culori pământeni, maro. Brățara e ok, dar lanțul nu știu ce ar căuta pe acolo.


Greta, ce e asta? Vreau să spun că rochia lui Beverly e ruptă din rai pe lângă ceea ce porți tu. Zici că ești Rupert Grint în Harry Potter și Pocalul de Foc, cu roba de bal. Dantela aceea roz sau ciucurii dau un aer antic sau de ev mediu ținutei. Nici catifeaua n-o ajuta. Sau sandalele. La capitolele machiaj sau accesorii n-am nimic de comentat, doar ca totul e chiar ruinat de ținută și sandale. Iar la final, șocul meu e legat de casa de modă a cărei creație e ținuta: Gucci. Nu înțeleg cum au reușit să aducă în atenție un asemenea concept medieval, pe lângă ținuta Salmei Hayek.


Laura Dern poartă (actriță, producătoare de film, directoare de film) o rochie foarte frumușică, femină. Mi se pare că o complimentează foarte bine și îi aduce un mic aer de zână. Jupa albă cu buline de sub rochie nu doar îi accentuează feminitatea ci și îi dă o alură mai vintage. Accesoriile nu sunt multe și nu atrag atenția prea mult. La fel, machiajul este destul de natural și îi accentuează trăsăturile, cu atât de mult cu cât doamna aceasta are o vârstă.


Renee Zellweger este foarte stilish, foarte clasică și cochetă, chiar destul de elegantă. Nu sunt o foarte mare fană a unei ținute all black sau a topului asimetric, dar aici este vorba doar despre un gust mult prea personal. De data asta aproape că-mi plac pantofii stiletto negri cu vârful acela foarte ascuțit. Îmi place și cum îi stă și părul. Accesorii puține spre deloc. Și un machiaj mai natural care îi completează întreaga ținută. Sincer, cu ceva mai puține volane și un sacou tot negru, sau alb, de ce nu, aș vedea ți uta foarte potrivită și pentru un loc de muncă la birou unde ținuta aceasta cu sacou și pantalon de costum sunt impuse sau la o întâlnire cu clienții. Până la urmă, Jason Wu pare să fi ales ceva foarte ok, chiar frumos și elegant.


Salma Hayek este o apariție cu bune și cu rele, zic eu. Îmi place foarte mult cum și-a accesorizat ținuta, îmi plac foarte mult și dandalele. De asemenea, machiajul cu accentul pus pe buze îi stă bine. La fel, acele bucle romantice chiar i se potrivesc. În primul rând, nu îmi plac ciorapii aceia care chiar lucesc rău și nenatural pe picioarele Salmei. Și în al doilea rând, nu înțeleg acele volane de pe piciorul actriței. Nu prea le am eu cu casele de modă, dar parcă m-aș fi așteptat la ceva fără ciorapii ăia măcar din partea Gucci.

Dacă, prin absurd, vi-a plăcut articolul și ați mai dori să citiți ceva de genul la mine, sunteți invitații mei speciali să-mi dați cumva de știre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu