duminică, 16 februarie 2020

Review: Săpun lichid cu cocos din Lidl


Hello! Cum mai sunteți? Eu pot să spun că mă bucur că am niște zile mai însorite, și ceea ce doresc să spun că sunt din ce în ce mai multe zile însorite, semn că s-ar putea să vină primăvara. Nu știu cât e de sănătos ca la mijloc de februarie să am eu speranțe așa mari de primăvară, dar asta este.

Pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise câteva cuvinte despre un săpun lichid foarte fain care are un miz iz de vară sau de meleaguri mai tropicale. Săpunul acesta lichid face parte din acea serie de 3 săpunuri lichide no name dar foarte faine din Lidl (review aici la varianta cu măcieșe iar aici la cel cu aloe vera). Ca și parfum, nu pot spune că aroma de cocos se simte prea tare, pot spune că e chiar discretă, de vreme ce nu mă plâng de ea. Ceea ce foarte fain la produs e faptul că nu îți usucă mâinile atât de tare. Plus că costă sub 5 lei pentru un litru de produs, ceea ce e și mai super, nu-i așa?

Pentru viitor, voi mai recumpăra produsul, doar că probabil îl voi mai intercala cu niște ediții limitate sau alte firme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu