vineri, 22 ianuarie 2016

elmiplant perfect hands vs balsamul de mâini Sandel


        Hello! Cum mai sunteți? Cum vă e ziua până acum?

        Eu ieri am avut o zi oarecum de rahat, sper să nu uit să vă povestesc de ce luni în articolul din categoria „Ce-am mai făcut în ultima săptămână”, chiar nu a fost prea plăcută ziua de azi, parțial din cauza mea, parțial din cauza altora.

        Pentru mine a fost o săptămână cu lucru destul și încă nu s-a terminat, mai am câteva de făcut iar luni am primele două examene din această sesiune.

        Pentru azi mi-am propus să vă compar două creme de mâini, anume crema de mâini cu avocado de la elmiplant de care vă vorbeam miercuri și balsamul de mâini de la Sandel.

         Ambele creme de mâini mi se par aproximativ la fel de light, singurele două mici diferențe dintre ele e faptul că crema celor de la elmiplant mi se pare o idee mai grasă (prin urmare, persistă puțin mai mult pe mâini) dar acest lucru nu se reflectă ca lumea în preț, căci crema celor de la elmiplant mi se pare a fi cam scumpică față de cât mă gândesc că costă balsamul celor de la Sandel. Mă gândesc că un preț de 4,5 - 5 lei ar fi un preț corect pentru crema elmiplant.

        Cam atâta am avut de spus pe ziua de azi. Un week-end plăcut vă doresc!

PS: Pe instagram mă găsiți ca anda752000, pe acesta l-am găsit disponibil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu