miercuri, 20 ianuarie 2016

Review: Crema de mâini elmiplant perfect hands


        Hello! Cum mai sunteți? Azi e prima zi pe săptămâna asta când merg la facultate, ar mai trebui să predau un progrămel la una dintre cele două materii de azi, și m-aștept să se înghesuie lumea, săptămâna trecută am fost două mâini de oameni adică vreo șase - șapte persoane cred (situație bizară, în mod normal nu prea suntem mai mult de trei persoane).

        Astăzi vă mai vorbesc puțin despre un produs pe care l-a cumpărat mami dar îl folosesc și eu, anume crema de mâini perfect hands de la elmiplant. Nu știu exact cât a costat, dar în Carrefour n-am mai văzut sortimentul cu avocado iar celelalte feluri de creme de mâini din serie costau undeva la șase - opt lei și ceva; totuși, trecând sâmbăta trecută prin Kaufland-ul de pe Borșului, am văzut-o la șase lei și ceva.

        Produsul mi se pare undeva la mijloc ca consistență, nici prea light dar nici prea gros, dar o dată aplicat pe piele intră destul de ușor și are efect destul de light, dar nu atât de light ca balsamul de mâini de la Sandel. Iar efectul nu durează toată ziua. Plus că crema se ia cam toată de pe mâini la prima spălare. Dar îmi place mirosul fructat pe care-l are crema.

        Nu știu exact dacă-mi place sau nu produsul, în mod normal n-aș da nici șase lei pe el, mi se pare că valoarea lui e undeva la patru lei, patru lei și cincizeci de bani cel mult, dar probabil aș cumpăra ce mai găsesc de prin serie doar de curiozitate (știți că dacă mă prinde o criză de curiozitate e prăpăd în buget, nu-i așa?).

        Eu acord produsului o notă de 7,5.

2 comentarii:

  1. Nu cred sa fi incercat creme de maini de la Elmiplant, dar am incercat lotiunile de corp si mi-au placut mult!

    RăspundețiȘtergere