duminică, 10 ianuarie 2016

Review: Deodorantul 8 x 4 Pure


        Hello! Cum mai sunteți? Azi e duminincă și săptămâna trecută vi-am vorbit despre o carte și chiar nu vi-a plăcut deloc ideea, astăzi o iau mai ușor puțin și vă vorbesc despre deodorantul 8 x 4 pure. Este al doilea sau al treilea consecutiv pe care și l-a luat mami, e produsul pentru care s-a lăsat de C-THRU Black Beauty.
        Produsul conține extracte de floare de calla, pepene verde și alge marine și se mândrește că oferă protecție 24 de ore. Ei bine, poate că protejează timp de 24 de ore, dar mie nu-mi place deloc cum miroase, e o combinație urâtă de dulce - pudrat cu o sămânță de proaspăt / fresh, mi se face cam scârbă de miros, abia aștept să îl termine mami și să treacă la 8 x 4 unity cu care nu am probleme.
        De menționat faptul că produsul nu conține aluminiu, costă undeva la 8 - 9 lei iar mami l-a cumpărat din Auchan.
        Din păcate, aceasta este o premieră nedorită pe blog fiindcă acord produsului nota 0 (nota zero), ceea ce n-am mai făcut până acum și sper să nici nu mai fac prea curând (niciodată, de preferat).

2 comentarii:

  1. hmmm... pepene verde si alge marine suna bine. Insa nu pot sa imi imaginez cum miroase cala. trebuie cercetat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred că depinde de la persoană la persoană, la mami îi cam place acest deodorant, dar mie îmi provoacă scârbă

      Ștergere