marți, 26 ianuarie 2016

Review: Săpunul lichid Aile cu lapte de migdale


        Hello! Cum mai sunteți? Cum vă e ziua până acum?

        Ieri am avut un examen, mâine altul, joi încă unul, așa încât pentru azi vă prezint un review la un produs banal, ca să zic așa, anume la săpunul lichid Aile cu lapte de migdale.

       Nu mai știu exact când am luat săpunul, dar e luat din Kaufland la doar 2,5 lei pentru un litru întreg. Îmi place mirosul săpunului, dar nu pot să vă descriu exact a ce miroase. Are și o textură destul de cremoasă, iar asta este o altă bilă albă. Plus că se consumă greu, această calitate este cu două tăișuri pentru mine, pe de-o parte aș vrea să fiu econoamă din punct de vedere financiar (iar undeva la 2,5 lei pentru un litru de săpun lichid este o afacere, credeți-mă) iar pe de altă parte, eu mă plictisesc destul de repede de unele chestii, așa încât să termin un litru de săpun lichid este o provocare cu toate că și mami mă ajută să-l folosesc.

        Pe lângă faptul că-i acord o notă de 10 mai vreau să menționez faptul că sunt încântată de raportul bun între preț / calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu