marți, 19 ianuarie 2016

Review: Loțiune reparatoare cu unt de shea de la Yves Rocher



        Hello! Cum mai sunteți? Eu și astăzia am de gând să nu dau pe la facultate, nu-și prea are rostul să merg, dar îmi propun să încerc să-mi continui temele pe care le mai am de făcut, mă simt de parcă mai sunt o grămadă de făcut și atât de puțin timp să le realizez.

        Astăzi am de gând să vă povestesc în câteva cuvinte despre această loțiune reparatoare cu unt de shea de la Yves Rocher. Sinceră să fiu, vă spun clar că nu știu cât costă, eu am luat-o împreună cu o revistă în noiembrie sau decembrie, nu mai țin bine minte; produsul meu este în varianta mică, de 75 ml și încă cred că-mi ajunge să mă dau și a treia oară să o folosesc (deși am doar 1,5 metri, am destulă piele din cauza obezității).

        Ceea ce îmi place la acest produs este faptul că îmi hidratează pielea fără să o încarce. Ceea ce este o adevărată premieră, căci este un produs reparator, iar toate cosmeticele reparatoare eu le asociez cu îngrășarea zonei pe care se laudă c-ar repara-o. Deci are o bilă albă pentru asta. Consistența nu este una light, pare destul de groasă ca să zic așa, dar cu toate astea intră destul de ușor în piele, nu pățesc cu ea ceea ce pățesc cu crema Nivea Creme la tub, să mă chinui „s-o bag” în piele. Și aici aș putea considera că produsul are o bilă albă. O bilă neagră o are pentru mirosul care mie mi se pare a fi artificial cumva, nu sunt fana lui. A doua și ultima bilă neagră ar fi faptul că mă aștept ca produsul full-size să aibă un preț destul de măricel, de vreme ce pe revistă și pe micuțica aceasta am dat undeva la 11 - 13 lei. Dar per ansamblu e un produs bun, m-aș încumeta să o recomand atât persoanelor cu pielea sensibilă cât și celor cu piele mai grasă.

         Produsul cred că se poate găsi atât de comandat pe site-ul celor de la Yves Rocher cât și în magazinele fizice acolo unde acestea se găsesc, gen complexul comercial Lotus din Oradea (vedeți că e o chichineață de magazinel, poate fi ratat din cauza neatenției).

        Prin urmare, eu acord o notă de 9 produsului.

2 comentarii:

  1. O am si eu, in varianta full size, dar primita din Germania. Urmeaza sa ii fac si eu un review zilele astea, dar a mea mi se pare ca miroase bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu știu ce e cu a mea, mi se pare că are un miros cam artificial

      Ștergere