vineri, 9 octombrie 2015

Review: Mascara get big lashes de la essence


        Hello! Cum mai sunteți? La mine e ultima zi din prima săptămână de facultate.
        Azi nu vă voi povesti despre facultăți sau orice de genul acesta. Chiar n-am dispoziția necesară pentru așa ceva. În schimb, vă voi povesti despre un produs care a intrat în viața mea în această vară și pe care-l ador: mascara „get BIG! LASHES” a celor de la essence. Eu am găsit-o la standul de cosmetice din Auchan la vreo 12 - 15 lei, nu mai țin minte bine. Chiat îmi doream o mascara, iar produsele celor de la essence pe care le încercasem deja nu mă dezamăgiseră așa încât m-am gândit să-i acord o șansă.
        Ce-mi place cel mai mult la această mascara: faptul că le oferă volum și alungire genelor mele în condițiile în care nu se ia pe față de la transpirație. Am uitat să menționez mai sus, dar produsul este waterproor, dar asta se poate observa și din poză.
        Eu acord produsului nota 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu