miercuri, 28 octombrie 2015

Review: Antiperspirantul Balea Dry


        Hello! Precum vi-am promis în articolul în care-i făceam recenzie antiperspirantului Rexona sexy bouquet, îi vine vremea și acestuia de la Balea să-i acord o recenzie.
        Produsul l-am luat din DM (precum știți, Balea e marcă proprie DM) cu vreo 6 - 7 lei / 200 ml. E un preț bun în raport cu cantitatea și calitatea oferite de produs. Când l-am luat, mi-a părut rău că n-am mai observat la raft varianta Fresh Lime cu care m-a înțeles până la urmă.
        Are un miros fin, ușor feminin, destul de pudrat. Sunt mulțumită per ansamblu de miros. Mă și ține vreo 6 ore protecția.
        Dar mami nu prea agrează produsul. De ce? Păi, dacă nu sunt atentă să agit până-mi sar capacele produsul, lasă ditamai muntele de pudră albă la subraț care cade pe jos și murdărește covorul rău. Asta de ce îi trebuie mamei covoare și le iubește atât de mult spre deosebire de mine. Dar asta e altă mâncare de pește, cum se zice.
        Eu îi acord produsului nota 9 / 10 din cauza mizeriei pe care-o mai face și a mirosului.

2 comentarii:

  1. Haha, mami ta seamana cu mami mea. :))
    Chiar incerc deodorantul azi, sa vaz io cu ochiu' meu cum e. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În decursul anului ce-a trecut, mi-am dat seama că fiecare persoană poate răspunde foarte diferit la același produs cosmetic.
      Așa, ca o mică mențiune, pot spune că gusturile mele sunt aproape în antiteză cu ale părinților mei.

      Ștergere