miercuri, 14 octombrie 2015

Review: Deodorantul adidas pure lightness


Hello! Cum o mai duceți acum, la mijloc de săptămână lucrătoare? Sincer, eu deja nu prea mai am chef de facultate, dar tot dau pe acolo, de vreme ce săptămâna trecută n-am dat de profa de la Facultatea de Științe.
        
Produsul despre care vă vorbesc azi este deodorantul celor de la adidas, pure lightness. E un produs pe care și l-a cumpărat mami, dar pe care am ajuns să-l consum eu pe motiv că ea numai nu-l mai golea din cauză că încă mai îi e fidela deodorantului C-THRU Black Beauty. Nu știu cât a dat pe acesta în Auchan (deci e bună faza, știu de unde-i luat, dar nu și cât a costat), dar pe Aoro costă 21 lei această variantă de deodorant la 75 ml. Despre produs pot spune că, deși nu ține decât vreo maxim 4 ore pe mine, sunt fericită că-l am între produsele mele. Chiar mă bucur că nu i l-am lăsat mamei „să i se ofilească” ei. Iubesc notele lui proaspete, cel puțin mie așa mi se pare că miroase. În varianta de apă de toaletă, notele de vârf sunt reprezentate de pepene galben și măr, cele de inimă de iasomie, magnolie, violetă și lăcrimioară iar notele de bază sunt compuse din mosc.

Aș mai avea de adăugat, înainte de a-i acorda nota acestui parfum, faptul că, conform blogului midsummer, acest deodorant este o reproducere ieftină a parfumului DKNY Be Delicious. Variantei de deodorant eu îi acord o notă de 8,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu