vineri, 23 octombrie 2015

Review: Crema de față Garnier Skin Naturals Oil Control Complete


        Hello! E timpul să vă povestesc și despre crema de față de la Garnier Skin Naturals pe care am primit-o în această vară de la o prietenă destul de apropiată. Este vorba despre un produs de tip vanishing cream, mai precis despre Oil Control Complete din gama Skin naturals a celor de la Garnier. Puteți revedea aici postarea cu cadourile primite.
        Sincer, nu sunt sigură că încă se comercializează acest produs la noi în țară, nu l-am văzut deloc prin Kaufland, și nici la o căutare prin magazinele online 1001cosmetice, aoro și emag n-am găsit, ca să fiu sinceră. Dar pentru cele care aveți drum prin UK sau cunoștințe în care aveți încredere, cred că vă puteți face rost de ea. Având în vedere c-am primit-o și eu și n-am găsit-o niciunde în țară, nu vă pot spune unde s-o găsiți și cu cât.

Ce promit ei:

  • tenul rămâne neuleios toată ziua;
  • tenul e matifiat instantaneu;
  • nu lasă senzația de piele care ține (n-am știut cum să traduc mai bine ideea);
  • tenul se simte moale și suplu;
  • lasă pielea hidratată;
  • nu lasă peliculă albă;
  • lasă pielea proaspătă;
  • redă strălucirea naturală.
Ce spun eu:

        Îmi place foarte mult la produs că-mi lasă tenul mat vreo aproximativ 6 ore după ce mi-am curățat bine față și-am aplicat această cremă. Pot spune că în 2 - 3 minute tenul meu e foarte matifiat și nu apare senzația aceea de piele care ține. N-am avut niciodată probleme cu hidratarea pielii la modul general, așa încât cred că cu greu va putea să-mi pună vreo cremă o problemă serioasă la capitolul deshidratarea tenului. Și nu în ultimul rând, îmi place că intră total în piele foarte ușor, nu trebuie să-mi agresez fața ca să fac crema să intre total în piele. În ciuda atenționării de pe ambalaj cu privire la folosirea unei protecții solare peste această cremă din cauza posibilei sensibilizări ultraviolete, eu n-am folosit nimic în acest sens deoarece în majoritatea zilelor în care-am folosit crema a fost noros și mi-am asumat riscul.

        Personal, acord cremei o notă de 10 / 10 în necunoștință de cauză privind prețul ei sau o modalitate de a o reazchiziționa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu