vineri, 30 octombrie 2015

Review: Gelul de duș Balea cu săruri din Marea Moartă și lemongrass


        Hello! Azi vă vorbesc tot despre o noutate pe care am ajuns s-o testez abia în ultimele zile. Și totuși, nici în acest caz nu mi-a trebuit mult timp să mă dumiresc ce-i cu produsul. Prin urmare, azi vă povestesc puțintel despre gelul de dul cu lemongrass și săruri din Marea Moartă a celor de la Balea.
        De cumpărat, l-am cumpărat la sfârșit de septembrie dintr-un DM (mai precis, din cel din Lotus) cu 6 - 7 lei, fără să-l miros acolo pe, loc. Poate vă pare ciudat să mă dau pe arome citrice tocmai după ce-a trecut vremea caldă, dar îmi plac în general aromele citrice și mă gândeam că oricum va veni  căldura în blocuri iar prin casă va fi destul de cald.
        De data asta se pare c-am făcut o alegere neinspirată la capitolul gel de duș. De ce? Din cauza mirosului. Mie mi se pare că gelul de duș miroase a lămâi cam sau aproape stricate, așa încât mă bucur că nu-și lasă mirosul pe pielea mea. Deși în mod normal mă deranjează dacă un produs parfumat nu-și lasă mirosul pe pielea mea. Sper din tot sufletul să îl pot consuma cât mai repede cu putință, deși asta ar implica și să risipesc din produs.
         Cu toate că se înțelege cu pielea mea adică nu o agresează, tot îi acord produsului o notă de 6 / 10.

2 comentarii:

  1. :))) cat de diferiti suntem! am scris si eu despre acest gel de dus aici http://clarra-blog.com/rasfat-de-toamna-cu-parfum-de-pin/
    Mie mi-a placut la nebunie, mi se pare ca miroasa a rasinoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare ca miroase a ceva citric aproape stricat; abia astept sa golesc sticla

      Ștergere