luni, 17 august 2015

Review: Săpunul lichid cu ceai verde marca proprie Auchan


        Hello! Azi vă voi povesti puțin despre unul dintre cele 2 săpunuri lichide marca proprie Auchan pe care le-am achiziționat la începutul lui iunie (postarea aici).
         Săpunul mi se pare că are un miros foarte proaspăt, dar discret. Mie mi se pare că curăță pielea foarte bine și că nu-mi usucă mâinile.
         Ce mi se pare că ar putea reprezenta marele dezavantaj al produsului? Raportul preț / cantitate. Pentru 250 ml am plătit undeva la 2,8 lei la începutul lui iunie. Plus că vine ambalat într-un plastic moale, trebuie să ai acasă flacon cu pompiță în care să verși produsul.
          Notă acordată: 9,5 / 10 (din cauza raportului preț / cantitate nefavorabil și a ambalajului).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu