luni, 24 august 2015

Review: Antiperspirantul Fa Fresh & Dry Green Tea


        Hello! Azi vă voi vorbi despre antiperspirantele cu care m-am făcut de la mami, și anume roll-on-ul și aerosolul Fa Fresh & Dry Green Tea.
         Se pare că încetul cu încetul, mami își formează obiceiul de a-și mai lua și cosmetice pe care nu le mai termină și care, cu timpul, ajung la mine.
         Nu-mi pare rău că m-am făcut cu aceste antiperspirante, îmi sunt foarte utile având și utilitatea că încă nu sunt nevoită să-mi iau antiperspirante în variantă full-size.
         Ce-mi place cel mai mult la gama Green Tea e mirosul, care mi se pare foarte foarte proaspăt și fresh. N-aș putea distinge o anume aroma, dar tot fresh mi se par cele 2 produse. Roll-on-ul mi se pare că are un miros mai discret pe când aerosolul are un miros mai puternic puțin; prin urmare, roll-on-ul mi se pare că oferă o protecție medie, de aceea îl folosesc mai mult prin casă, iar aerosolul îl folosesc mai ales când ies afară.
         Notă acordată: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu