marți, 4 august 2015

Review: EDP Avon Today


        Hello! A venit în sfârșit și clipa în care îi fac recenzie și „parfumului” meu preferat, Avon Today. Nu știu de ce am așteptat atât de multă vreme să-i fac review, dar asta este acuma.
        Notele acestei ape de parfum sunt (conform site-ului aoro.ro):

  • note de vârf: piper, frezie, cactus;
  • note de mijloc: hibiscus, strelizia, tuberoză, flori de portocal;
  • note de bază: mosc, cedru.
        Mie mi se pare un „parfum” feminin, foarte floral. L-am primit prima dată prin anul I sau II de facultate de la una dintre bunice și de atunci m-a fermecat, devenind preferatul numărul unu pe lista mea. Nu am prea des șansa să-l achiziționez, dar asta nu înseamnă că și-a pierdut din farmec. Pe pielea mea ține vreo 5 -6 ore iar pe haine chiar și zile întregi, spre surprinderea mea.
        Nota mea: 10 / 10.

P.S.: Claudia, nu știu cum te nimeresc așa cu parfumurile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu