vineri, 14 august 2015

Review: Fixativul de păr emblaze


        Hello! Îmi aduc aminte de acest fixativ că l-am cumpărat prin iarnă din Auchan cu vreo 3,5 - 4 lei.
        Sinceră să fiu, nu prea știam la ce să mă aștept de la acest produs, tot ce voiam era să-mi fixez cumva toate acele firicele de păr care-mi stau ca o coamă, dar se pare că acest produs m-a dezamăgit, deoarece reușește să-mi fixeze cât de cât firicelele doar pentru 3 - 4 ore înainte de a mă trezi din nou cu coama aceea.  Așa că data viitoare când voi merge la vânătoare de fixativ de păr o să-l evit pe acesta.
         Cum procedam spre a-mi îmblânzi firicelele respective, că tot veni vorba? Nimic mai simplu: îmi aranjam părul ca de obicei și apoi luam o periuță de dinți special cumpărată pentru acest scop cosmetic, o pulverizam de-o înecam cu fixativ și apoi îmi trecem periuța prin păr. Cam ăsta era tot procedeul. Nu e nimic complicat.
        Notă acordată: 2 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu