miercuri, 19 august 2015

Despre colecția de geluri de duș Cien Destination

        Hello! Și acum vă voi spune niște cuvințele despre o altă colecție de geluri de duș Cien: e vorba despre colecția Destination formată din gelurile de duș Marrakesh, Sydney, Barbados și Rio de Janeiro.
        N-am mai apucat să pun laba și pe gelul de duș Rio de Janeiro, dar despre celelalte 3 am păreri împărțite: pe cât de mult am urât Barbados-ul pentru că mirosea prea tare a cocos (n-am observat vreo diferență față de gelul de duș Cien XXl coconut) pe atât de mult am iubit Marrakesh-ul și Sydney-ul. Miroseau divin, unul a ceva oriental celălalt acrișor numai bun pentru vară.
         Când vor reveni, îmi voi mai cumpăra o sticlă de Marrakesh și probabil un stoc de Sydney și cine știe poate voi pune mână și pe unul de Rio de Janeiro.
          Deși poate că trebuia să încep cu acest amănunt: costă 3,5 sticla + curăță bine + face o spumă moderată.
         Nota colecției: 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu