duminică, 9 august 2015

Review: Balsamul de buze Nivea HydroCare


        Hello! A sosit timpul să-i fac review antepenultimului  balsam de buze pe care-l am în casă: Nivea HydroCare. E luat din Auchan cu vreo 11 - 12 lei cred.
        Îmi puneam mari speranțe în acest produs, aveam speranțe că e mult mult mai bun ca Nivea Essential Care. Dar m-am înșelat foarte tare, căci e undeva între Nivea Soft Rose și Nivea Essential Care, dar parcă, totuși... nu e chiar pe gustul meu. Nu simt c-ar avea nu știu ce mare putere de înmuiere asupra buzelor mele. Sincer, nu m-aș bizui pe el pe timp de iarnă. Mi se pare că dispare destul de repede de pe buze.
        Personal, n-aș mai repeta greșeala de a mă mai încrede în alte balsamuri de buze Nivea cu excepția Essential Care.
        Notă acordată: 1 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu