marți, 16 iunie 2015

Review: Șervețelele umede Amelia


        Hello! A venit timpul să mai abordez și deja clasicul subiect al șervețelelor umede, în special al celor de la Amelia cu ceai verde. Precum am spus și în a doua postare de pe acest blog, aceste șervețele umede cu ceai verde de la Amelia sunt printre preferatele mele deoarece sunt în variantă travel size cu 15 șervețele. Mi se par extraordinare, au un miros extraordinar și sunt foarte bine împregnate cu soluția aceea caracteristică șervețelelor; nu se usucă timp nu de zile, ci de săptămâni, după ce se deschide pachetul, poate singurul lucru neplăcut e faptul că uneori nu se mai închide bine pachetul deoarece soluția aceea mai „boltește” prin pachet și lipiciul de pe folia de închidere a pachetului. Și un ultim amănunt: costă între 85 și 99 de bani în Kaufland.
        Știți deja foarte bine că le recumpăr destul de des, așa încât mi se par chiar extraordinare.
        Notă acordată: 10 / 10.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. eu am terminat deja 7 pachețele de pe la 1 mai până azi, când am început să fac pozele și articolul pentru preferatele lunii pe 2 luni

      Ștergere