sâmbătă, 20 iunie 2015

Noutăți la Lidl


        Hello! Mi-am făcut timp ieri după-amiază să scriu și acest mic articol pentru blog.
        Noutățile celor de la Lidl vin la pachet cu Săptămâna Americană. Se anunță noianul de produse în stil american, o parte din produse părându-mi-se a fi junk food (băuturile carbogazoase, brioșe, nuggets, unt de arahide cu mult zahăr, dulciuri etc), dar și cu produse sănătoase (gen carne gata pregătită pentru frigărui, doar să se pună la preparare termică).
         Pe lângă mâncare, se mai găsesc în reclamele Lidl și fel de fel de lucruri pe care eu le văd destinate meșteritului prin casă & garaj, cu haine și bineînțeles cu câteva noutăți cosmetice sau reluate în revistă:

  • minim 3 noi tipuri de săpun lichid de la Cien (se anunță prăpăd serios în bugetul meu subțiat rău de tot);
  • spray de protecție solară (inclusiv formulă destinată copiilor) de la Cien;
  • loțiuni de plajă Cien Sensitive;
  • gel după plajă cu aloe vera tot de la Cien.
        Și acum, e timpul pentru link-urile către celelalte articole:

2 comentarii: