miercuri, 24 iunie 2015

Review: Gel de duș cu levănțică de la Balea


        Hello! Cred că vă mai amintiți de această postare în care vă povesteam ce-am mai prăduit prin DM. Printre produsele cumpărate atuncea, se număra și această piramidă cu 25 ml gel de duș cu miros de levănțică de la Balea care a costat 1 leu; nu știu cât costă varianta full-size sau chiar dacă există, c-am trecut pe lângă standul cu asemenea produse aproape fără să-l remarc.
        Produsul mi-a ajuns exact cât să mă spăl o dată cu el, dar am reușit să-mi fac o oarecare părere despre el. De spălat, spală foarte bine, dar că nu m-a dat pe spate chiar deloc. N-are efectul acela de înmuiere accentuată a pielii lăsat de gelul de duș cremă Cien Sensitive. Plus că are un miros de genul dulciuri (prăjitură) cu miere, nu a levănțică.
        N-aș cumpăra defel produsul în varianta lui full-size deoarece a fost o dezamăgire.
        Notă acordată: 2 / 10.

2 comentarii: