vineri, 19 iunie 2015

O vară fără probleme cu Silk”n Glide

        Hello! La mine a venit de ceva vreme și vară, pe care, de altfel, o și așteptam, precum cred că v-am lăsat să și înțelegeți. Iubesc vara din toată inima din cauza căldurii și a faptului că mi-ar plăcea ca din când să merg la plajă și să stau tolănită la coare cu o carte de beletristică ca companie. Dacă cuiva nu-i convine, poate sta să clocotească împotriva mea, căci ăsta e conceptul meu de stat la plajă.
        Momentan nu prea am timp de mers la plajă (locația ar fi pădurea din Băile Felix), căci mă împart între două locații plus unele cumpărături pentru ambele locații plus că încă nu mi-am terminat proiectul de licență, așa încât momentan mă concentrez pe terminarea proiectului respectiv.
         Dar să revenim la principalul subiect: vară, stat la soare, multă piele dezvelită... Recunosc că-s genul de fată care nu se epilează prea des dacă știe că urmează un interval îndelungat în care să nu-și prea expună multă piele de pe brațe sau picioare. Pur și simplu mă ador mai degrabă păroasă decât epilată, mă simt mult mai bine în pielea mea așa. Dar pentru acele momente în care nu pot să mă sustrag dezvelirii unei arii mari de piele, prefer să mă epilez.
         Întotdeauna am căutat o soluție eficientă de epilare care să fie: sigură, nedureroasă și de lungă durată (ar fi indicat să mă epilez o singură dată și să nu mai trebuiască vreodată să mă mai epilez, acesta cred că este și dezideratul majorității fetelor și femeilor).  Am încercat tot felul de metode pentru epilare, și toate doar temporare:

  • aparat de ras, foarte ușor de folosit dar foarte ușor de rănit cu el și foarte ineficace, cu efecte doar pentru maxim o zi;
  • crema pentru epilat, la fel, mă ține foarte puțin;
  • epilator clasic, dar sunt lecuită căci doare ca supărarea, căci nu vreau să vorbesc mai murdar pe aici și m-am și ales cu o iritație oribilă acum 4 ani când în 24 de ore mi s-au înroșit peste 90 % din rădăcinile păr din care mi-am smuls așa părul;
  • aparatul cu ceară de la Veet, care smulge din prima aproximativ maxim 50% din păr și apoi nu mai face nimic bun, doar că mă doare pielea îngrozitor dacă repet procedeul;
  • benzile de ceară rece de la Gerocossen au fost cele mai eficace, îmi înlătură la 75 - 80 % din păr, dar tot mai trebuie să iau restul cu lama.
        Așa încât acum caut o altă modalitate de mă scăpa de părul nedorit de pe picioare, axilă și brațe. Astfel, m-am orientat către metoda de epilare definitivă, mai ales către epilarea definitivă acasă, căci mi se pare o idee interesantă și comodă, în intimitatea casei și nu stă nimeni să se holbeze la tine sau să se ia de tine în cazul în care ar putea să doară ceva. Pur și simplu mă enervează când cineva se ia de mine pe motiv că-s prea senzitivă... că strig de durere când altcineva cică nici n-ar clipi la o durere mai mare.

        Cam acestea ar fi motivele pentru care mi-aș achiziționa următorul produs de la Silk”n Glide:

2 comentarii: