marți, 9 iunie 2015

Noi cumpărături de cosmetice & personal project


        Hello! Știu că deja am cam întrecut măsura, așa încât îmi impun să nu-mi mai iau geluri de duș sau creme de duș (așa zisele shower creme) și săpunuri solide până la 1 septembrie 2015.
        Am fost ieri seară prin 3 magazine: Lidl, DM și Carrefour, și iată ce mi s-a lipit de mâini:

  • un minigel de duș Balea cu levănțică din DM, miroase suspect mai degrabă a ceva dulciuri cu miere de albine, defapt, decât a levănțică (triunghiul acela dintre antiperspirantul verde și plicul cu sare de baie);
  • un minigel de duș Balea cu limete și aloe vera din DM (50 ml la 4 lei);
  • un minigel de duș Balea cu vanilie și cocos din DM (50 ml la 4 lei);
  • un minilapte de corp Balea;
  • o minispumă de păr pentru volum Balea;
  • o sare de baie cu flori delicate de la Balea, folosită aseară și fără niciun miros, dar de culoare roz cică și fără putere de-a colora apa din cadă;
  • un antiperspirant verde de la Balea cu 6 -7 lei, care momentan mi se pare că miroase aiurea;
  • o apă micelară pentru ten sensibil de la Garnier luată din Carrefour în cunoștință de cauză ca fiind pentru ten sensibil cu 7,5 - 8 lei pentru 125 ml;
  • 5 pachețele de șervețele umede marca proprie Carrefour cu 64 de bani / pachețel căci pe cele de la Auchan i le-am dat tatei.
P.S.: Am actualizat toate articolele din categoria „Preferatele lunii” cu link-urile către articolele scrise și publicate deja și care fac obiectul respectivelor postări.

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag pe toate! Totusi, nu era mai convenabil sa iei gelurile de dus in rvarianta mare? Tin minte ca erau undeva la vreo 6 lei pentru 300 ml.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt putin reticenta sau mofturoasa, cum vrei tu s-o iei cand e vorba despre noi cosmetice; uneori am curajul sa iau produse full-size alteori sunt ca aseara cand vreau ceva mic doar pentru testat. Si multumesc.

      Ștergere
  2. A apărut și în România varianta mini a micelarei de la Garnier? Sau nu ești în țară? :D Nici produsele mini de la Balea nu-mi amintesc să le fi văzut pe la noi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Varianta mini a micelarei Garnier pentru ten sensibil ii luata din Carrefour iar minigelurile si minilaptele de corp is luate din DM, ambele magazine fiind in complexul comercial Lotus din Oradea. Am mai vazut inca un tip de minimicelara Garnier cu ambalaj indigo tot in Carrefour, dar la 14 lei si ceva sau 12 lei si ceva, nu mai tin minte exact.

      Ștergere