duminică, 21 iunie 2015

Review: Șamponul antimătreață cu gălbenele de la Farmec



        Hello! Azi vă vorbesc despre ultimul șampon încercat pe îndelete. 
        Am luat șamponul nici nu mai știu pe când, dar cert îi că  e luat după începutul proiectului cu cosmetice din iarna asta. Chiar îmi făceam mari speranțe în el, deși am dat 9 lei și ceva pentru 400 ml din Auchan. Dar chiar m-a dezamăgit deoarece mi-a mai atenuat mătreața doar că a trebuit să încep să mă spăl la doar 2 -3 zile căci altfel nu mai rezistam din cauza mâncărimilor de scalp. Plus că-mi usucă îngrozitor de rău părul, așa că chiar nu și-a făcut treaba. Așa încât mare minune dacă nu voi băga ce mai am din șampon la categoria gelurilor de duș. 
        Deci un singur lucru e foarte sigur: nu mai recumpăr produsul în viitorul apropiat.
        Notă acordată: 3 / 10.

2 comentarii:

  1. nu l-am incercat, dar din gama asta mi-a placut demachiantul. Daca vrei sa scapi de matreata, inceraca uleiul de arbore de ceai. face minuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum am trecut pe un Clear, dar sper să primesc banii de bursă și poate-l cumpăr

      Ștergere