vineri, 27 februarie 2015

Țepele luate în iarna asta


Hello! Cum mai sunteți? Am stat puțin în cumpănă dacă să vă vorbesc sau nu despre cele 5 țepe luate în iarna ce-a trecut. Dar cred că ar fi mai indicat s-o fac, poate reușesc să feresc pe cineva de vreo greșeală. Nu știu dacă sunt multe sau puține cele 5 țepe la număr, dar pentru perfecționista de mine sunt destule. Așa că iată povestea celor 5 articole țepe, de la stânga spre dreapta:


Essence Like a Walk in the Summer Rain:
Parfumelul acela împachetat în hârtie cu trandafiri mov e un Essence Like a Walk in the Summer Rain și vă povesteam aici un pic despre el. L-am luat de pe eMag deoarece sunt o iubitoare de vară și m-am gândit c-o să ne înțelegem de minune, dar nimic mai departe de adevăr. L-am și dat deja unei prietene de ziua ei.


Loțiunea tonică Cien pentru ten sensibil:
Am pus mâna pe ea și-am cumpărat-o fără să mă și uit ce scrie pe ea, o credeam dizolvant de unghii fără acetonă și voiam să încerc un asemenea produs. Chiar dacă nu e potrivită tenului meu, mă bucur că am luat-o deoarece apa pură de la Balea am răsturnat-o când mai aveam un sfert de sticlă și n-am mai putut recupera nimica din ea. Am mai vorbit puțin despre întâmplare în postarea aceasta.


Apa de toaletă Beyonce Heat Wild Orchid:
M-am făcut cu ea de 1 decembrie, mi-a dăruit-o tata, mi-o doream spre testare. O am trecută și în wishlist-ul de decembrie. Pur și simplu ne ne-am înțeles, deși are un miros floral, e cam greu și suav pentru mine. Singura explicație că n-a existat chimia necesară ca să ne împăcăm.


Balsamul de buze Nivea HydroCare:
Am vorbit despre produs tot în articolul acesta; chiar îmi închipuiam c-o să fie mai bun decât balsamul Nivea Essential Care, dar m-am înșelat. E cât se poate de comun, ca mai toate balsamurile de buze încercate de la Nivea. S-ar putea ca la un moment dat să trec pe altă firmă. Dacă aveți sugestii de noi achiziții, vi le aștept la comentarii.


Apa de toaletă Vittorio Belluci Domenico Grappa Bleu Lagune:
În primul rând, nici că se putea un nume mai lung, nu? Sinceră să fiu, nici nu prea știu ce m-a făcut să-l și iau după ce l-am testat prin Auchen. Dacă ar mirosi o idee mai tare și notele de vârf n-ar fi mirosul de spirt, ar putea fi o afacere, dar până atunci rămâne o imensă dezamăgire. Articolul despre cumpărarea lui îl găsiți aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu