marți, 3 martie 2015

Achiziții de cosmetice în februarie

        Am așteptat puțin cu această postare deoarece an vrut s-aștept sfârșitul lunii februarie ca să văd cum stau cu noile achiziții de cosmetice, dar se pare c-am așteptat puțin cam mult, deși pozele erau gata de ceva vreme. Precum se vede, în decursul lunii am achiziționat 6 produse cosmetice, deci la sfârșit de februarie am rămas cu maxim 4 produse cosmetice pe care am voie să le cumpăr în decursul primăverii. Dar momentan am cam tot ce-mi trebuie, iar cu restul se cam ocupă mama, ea e „șefa” cumpărăturilor mari, ca să zic așa; și-n plus, folosim la comun ojele, dizolvantul de lac de unghii și săpunul de spălat pe mâini. Acum să trecem la ceea ce-am achiziționat de-a lungul lunii februarie pentru uzul meu sau comun cu mama:

  • O rezervă de săpun lichid Finale Oriental Relax la 1 litru, luată pe 9 februarie deși mai aveam vreo 200 ml din săpunul Vir din Auchen; miroase foarte frumos, sunt mulțumită de achiziție.
  • O sticlă de gel de duș Cien Destination: Barbados la 300 ml, tot pe 9 februarie cumpărată; miroase un pic cam prea tare a nucă de cocos pentru gustul meu.
  • O sticlă de gel de duș Cien Destination: Marrakesh la 300 ml, tot pe 9 februarie cumpărată;





  • O sticluță de loțiune tonică Cien pentru ten sensibil și uscat la 250 ml; nu-i nevoie să mi se amintească că nu e produsul potrivit pentru pielea mea grasă, dar ca să fie faza completă, eu am luat-o drept dizolvant de lac de unghii fără acetonă și abia acasă mi-am dat seama ce e;
  • Un lapte demachiant Doina pentru ten gras la 150 ml luat pe 7 februarie din Auchan; l-am găsit în capătul unui raft de cosmetice la 1,5 lei, m-am gândit că așa e prețul lui neavând tangență ccu produsele Farmec în general, așa că mi-a luat un pic să-mi dau seama că expiră la sfârșitul lui octombrie.
  • Un balsam de buze Nivea HydroCare. Dezamăgire cruntă, credeam că va fi mult mai bun ca Nivea EssentialCare, dar e mai slab. L-am luat pe 14 februarie din Auchen.


2 comentarii:

  1. eu cu greu m-am abtinut sa nu iau gelul acela de dus, sau mai bine zis ambele geluri de dus!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar placea sa-mi doneze cineva o sticla de gel de dus crema Cien Sensitive s-o combin cu Cien Destination Barbados

    RăspundețiȘtergere