duminică, 22 februarie 2015

24 hours

        Hello everybody! Azi am ales să mai fac o postare din categoria 24 hours. Încă menționez de pe acuma că toate produsele au fost folosite joi, în 19 februarie, dar cum aveam postări planificate în toate zilele care au trecut, m-am gândit să public azi postarea.


Aceasta este imaginea de ansamblu a produselor folosite astăzi.. Sunt multe lucruri, văd, 
dar sper ca pe parcurs să-mi găsesc o scuză credibilă.


Cum în după-amiaza de joi am ieșit puțin pe-afară, mă gândisem să îmi exersez puțin talentul la machiat. Am folosit bb-cream-ul de la Maybelline ca să nu arăt prea încărcată, am încercat să folosesc corectorul din stick-ul acela transparent dar nu m-a ajutat, am jonglat puțin cu cele 2 cutiuțe de farduri iar pe buze m-am dat cu balsamul Nivea Essential Care pe care trebuie să-l cam termin că-i luat de vreun an bun.


Eram în a patra zi de când nu mă mai spălasem pe cap și deja îmi simțeam rădăcinile destul de murdare, așa că am folosit pentru moment șamponul uscat Kallos GoGo (am terminat flaconul luat la sfârșit de noiembrie), iar seara m-am spălat cu șamponul cu cofeină de la Balea și am folosit balsamul leave-in de la Gliss pe care iar trebuie să-l termin că e început de am și uitat când.


Săpunul lichid de la Vir l-am folosit să mă spăl pe mâini iar pe cel solid de la Nivea l-am folosit când am făcut duș. De obicei, folosesc șervețelele umede pentru a-mi curăța ochelarii (sunt ochelaristă) iar cele care sunt acum în uz sunt cele din marca proprie Auchen.


Pentru ten am folosit laptele demachiant de la Doina, loțiunea tonică Cien, bifazicul făcut cu apă de la robinet și ulei de ricin și dischetele de vată pentru demachiere de la Ole, le găsisem la un preț bun în Auchen. 


Celelalte produse pentru corp folosite au fost deodorantul Nivea Pure & Natural cu iasomie, o cremă anti-vergeturi de la Gerovital Plant, un balsam de mâini de la Sandel și crema de mâini Cien SOS pe care am folosit-o defapt pentru călcâie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu