sâmbătă, 21 februarie 2015

Noutăți de Dragobete de la Lidl


        Hello everybody! Sau mai bine zis, bună dimineața! Articolul a fost scris ieri după-amiază și l-am programamt pentru dimineața asta ca să aveți timp să dați de postare și să vă informați. N-am postat-o ieri pentru că deja aveam o postare apărută ieri.
        Ieri de după-amiază am fost curioasă ce mai scrie prin revista de la Lidl care conține unele informații despre promoții, noutăți etc de săptămâna viitoare așa c-am intrat la ei pe site să văd revista, nu numai că e mai ecologic, dar mai întotdeauna nu-mi ajunge reclama în mână că dispare de pe casa scărilor.
         La cosmetice sunt unele reduceri la marca Cien pentru produsele deja existente; n-am fost niciodată interesată de fixativele de păr sau de spuma pentru păr, defapt nici de crema pentru față că n-am nevoie, iar la crema pentru corp și la dizolvantul de unghii m-am mai holbat puțin, dar nu le-am achiziționat, așa că nu le știu prețurile înainte de reduceri, dar vă pot spune că pentru gelurile de duș cremă chiar există reducerea deoarece până acum eu le luat cu 4,49 lei pentru flaconul de 300 ml. Deși sunt curioasă ce produse necunoscute mie mai au la gelurile de duș cremă, n-ar fi prea indicat să intru într-un Lidl deoarece mai am acasă 4 geluri de duș neîncepute și doar 3 cosmetice de luat până pe 1 iunie.
          Iar alte reduceri și oferte sunt cele din poza de mai jos:


        Marți, când am fost ultima dată printr-un Lidl, n-am fost atentă la flori, dar bomboanele le-am văzut la vreo 14 - 16 lei.


2 comentarii: