duminică, 22 februarie 2015

Review: Balsamul de buze Nivea Soft Rose

        Hello everybody! Azi vorbesc despre o mare dezamăgire, și anume balsamul de buze Nivea Soft Rose.
        M-am gândit să încep seria review-urilor despre balsamurile de buze cu Nivea Soft Rose deoarece el a fost primul balsam de buze de marcă pe care mi l-am luat.
        Nu mai țin minte exact când l-am luat și exact magazinul din care l-am cumpărat, dar perioada e undeva între 1 octombrie 2013 și 28 februarie 2014, din Kaufland sau Carrefour; l-am terminat undeva pe la sfârșitul lui februarie anul acesta.
        Produsul nu este unul de top, nu hidratează bine buzele, are și ceva pigmenți de colorare slabi plus un miros discret în tub. Și toate aste în condițiile în care costă undeva la 10 lei plus - minus 1 leu, ceea ce e chiar enorm de mult în condițiile în care își face treaba la fel ca o chinezările de 1 - 2 lei. Singurul balsam de buze Nivea care-și face treaba e Essential Care care va fi următorul balsam de buze căruia îi vine rândul să-i fac review.
         Dacă aș mai recumpăra produsul? Niciodată. Nu-și face deloc treaba, plus că costă enorm având în vedere salarul minim pe economie din țară.
        Notă acordată: 2 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu