joi, 26 februarie 2015

Ultimele cumpărături înainte de proiectul cu cosmetice




       Cu 5 zile înainte de a-mi lansa proiectul acesta, am fost la o micuță raită de cumpărături și m-am ales cu cele 5 produse din lista de mai sus.
        Am trecut prin DM să-mi iau șamponul și balsamul de păr ambele cu cofeină de la Balea, un „tratament” Balea Trend It Up Locken Killer și un șampon uscat Balea Trend It Up. Precum se vede, n-am dat decât peste șamponul și balsamul cu cofeină, restul pauză, și mi-a fost atât de a lehamite să merg până pe pitonală să văd, în primul rând, dacă s-a deschis DM-ul din fosta pizzerie Kelis.
        Am trecut prin Carrefour, nu prea mai țin minte toate produsele luate, dar am luat 2 săpunuri, unul pentru buni (un Nivea cu minerale marine) și pentru mine un Nivea cu Lemongrass & Oil, să fac duș cu el.
        Dintr-o chinezărie m-am făcut cu 2 lacuri colorate de unghii, n-am găsit nici măcar unul transparent.
         Din Auchan mi-am mai luat o cremă de ochi de la Aslavital deoarece nu-mi mai suportam cercănoaiele de la ochi și acum vreo 7 - 8 ani am folosit o cremă de ochi de la Delia Cosmetics, primisem un set de creme de la această firmă din partea tate; mi-am mai luat o mască de păr cu lapte de Kallos, tot auzeam că e ok, așa că mi-am luat-o și-am pus-o la separeu, până în momentul în care îmi terminat balsamurile de păr de la Elseve și Gliss. Acum, când nu mai am foarte mult din balsamul de la Gliss, abia aștept să căd ce poate face această mască de păr.
        Cam astea mi-au fost ultimele cumpărături înainte de limita impusă de 15 produse cosmetice cumpărate pentru uz propriu până la 1 iunie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu