miercuri, 8 februarie 2023

Review: Săpunurile solide Protex


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi am câteva cuvinte despre săpunurile solide Protex pe care le-am cumpărat prin octombrie anul trecut din Kaufland, oarecum din greșeală, adică fuseseră cu o săptămână înainte în ofertă iar în săptămâna în care le-am cumpărat pe ele erau cele de la Palmolive în ofertă. Și-am cumpărat și 5, să-mi ajungă.

Le-am început pe toate, de terminat încă nu le-am terminat pe toate. Ca și o regulă generală, toate cam usucă pielea. Trebuie să le alternez cu un gel de duș mai hidratant, gen Dove Original sau cu un ulei de duș, iar când nu fac asta, mai apelez și la o cremă de corp sau o loțiune de corp. De curățat, curăță ine, dar mă enervază faptul cu uscarea pielii, e crunt.

Ceea ce le aseamînă foarte mult e parfumul, au  aproape același parfum toate 5. Dar au culori și denumiri diferite. 

Ce să zic? Le mai recumpăr? Habar n-am, probabil de nostalgie, dar sper că nu le voi mai recumpăra într-o asemenea cantitate vreodată, deoarece ajung să trec prin ele foarte foarte greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu