vineri, 10 februarie 2023

Review: Gelul de duș cu rodie din Penny


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Astăzi scriu despre gelul de duș cu rodie cumpărat din Penny. Varianta asta de butelcă de un litru se consumă greu, iar eu am folosit-o într-o varietate de forme: gel de duș, soluție de spălat cada & chiuveta, soluție de spălat podelele. Deși poate că nu e atât de ciudat să speli cada cu gelurile de duș iefine, rareori folosesc ceva special pentru anumite probleme ce necesită atenție deosebită. În schimb, de-a lungul timpului am descoperit faptul că gelurile de duș sunt bune și pentru podele.


Acest gel de duș cu rodie miroase foarte plăcut a fructe, n-am ce să-i reproșez. Ce mă deranjează e faptul că e foarte lichid și spumează greu, trebuie irosit extraordinar de mult produs pentru a face ceea ce trebuie să facă. De uscat pielea, nu o usucă excesiv, deci ar face treabă bună dacă n-ar trebui irosit.


Prin urmare, foarte curând sper să nu-l mai cumpăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu