joi, 2 februarie 2023

Review: Gel de duș Tesori dOriente Aegyptus


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi am câteva cuvinte despre gelul de duș Tesori dOriente Aegyptus. În momentul în care am cumpărat produsul, aveam în minte imaginea mea încântată fiind de parfumul cu același nume, acum câțiva ani. Sincer, nu îmi mai aduc aminte cum miroase parfumul, ci doar că era singurul parfum a celor de la Tesori dOriente care îmi plăcea. Nu regret nicio clipă achiziția gelului de duș. Are o consistență cremoasă puțin lichidă de culoare ușor gălbuie. Plus că miroase discret și floral, a primăvară cumva. Îl ador deoarece mă transpune în zilele călduțe de sfârșit de martie - început de aprilie. 

Categoric, este unul dintre gelurile de duș de pe lista scurtă în momentul în care mai termin ceea ce am pe stoc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu