luni, 6 februarie 2023

Review: Gel de duș Balea Eternal Summer


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Astăzi scriu despre un gel de duș ediție limitată a verii trecute, cumpărat în toamna trecută și folosit în această iarnă, și anume Balea Eternal Summer. Ce mai introducere, nu-i așa? E cumpărat deodată cu calendarul Balea Men și alte produse Balea, undeva pe la mijloc de octombrie.

Ca și produs, dacă n-ar usca un pic pielea, tare bine-ar fi. În rest, e un gel de duș decent. Problema mea cu el e că miroase a gogoșari cruzi. Da, ați citit bine, a gogoșari cruzi. Știu, am un simț al mirosurilor tare aiurit, dar asta este, lucrez cu ce am.

Dinn nefericire, nu voi mai recumpăra produsul, iar ce mi-a mai rămas ajunge cel mai probabil să mă ajute să spăl cada și chiuveta din baie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu