miercuri, 15 februarie 2023

Preferatele lunii ianuarie 2023

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre preferatele primei luni a lui 2023. Nu sunt foarte multe, cu atât mai mult cu cât nu am niciun parfum la favorite, dar asta e viața, mai folosim unele produse și din inerție, nu neapărat pentru că ne plac atât de mult.


Cred că despre gelul de duș Tesori dOriente Aegyptus nu mai trebuie să menționez nimic, e unul dintre gelurile mele preferate, are un parfum floral discret care chiar m-a bucuat. 


Antiperspirantul Lay Speed Stick are o viață îndelungată, se pare, l-am folosit zilnic de cel puțin 2 ori, dimineața și seara și tot nu se vrea dus. Are un parfum floral și mă protejează de împuțire fix cât am nevoie.


Cele 2 loțiuni de corp le-am folosit pe post de creme de mâini deoarece ceea ce am acum e cam slabă, dar acestea 2 de la Alverde și-au făcut cu brio treaba. 


Rujul în nuanța Budapesta de la Nyx nu e wow ca formulă, a fost wow ca și nuanță, e un roșu spre mov relativ deschis pentru mine, care mă văd mai mult iubindu-mă cu nuanța Transylvania (din păcate nu o am). Ceea ce nu îmi place la aceste rujuri mate Nyx e faptul că nu sunt kissproof adică rezistente la transfer.




De asemenea, chiar dacă e deja ianuarie, mă bucur de calendarele de Advent pe care le-am cumpărat. Înțeleg conceptul din spate, să anticipeze Crăciunul, dar cine spune că nu ne putem bucura de aceste produse și în alte perioade ale anului? Știți bine deja faptul că am început să folosesc produsele de la Balea și Alverde încă din octombrie, deși au ambalaje festive, iar produsele Nyx nu au ambalaje individuale festive.


Cafeaua e una dintre cele mai apropiate prietene pe care le am, am rămas nedespărțite încă din liceu, adică de vreo 15 ani de zile. Înțeleg că, probabil, nu e cea mai bună prietenă, mai ales în anumite condiții, dar am cam fost scutită până acum de combinația țigări + cafeluța de dimineață. Nu spun că nu fumez deloc, dimpotrivă, am zile în care bag 2-3 țigări și apoi săptămâni în care nu bag strop de țigară în bot.


Aici aș mai menționa un alt favorit, nu am poză pentru el, și anume somnul. M-aș fi așteptat să obosesc în decembrie, nu în ianuarie, dar iată că se întâmplă fix pe dos și în ianuarie să fi simțit oboseală.


De asemenea, ultima favorită este reprezentată de zilele cu soare de care nu am țtiut să mă bucur cum ar trebui. Sper sdin tot sufletul să ies din tiparul meu depresiv și să mă bucur și mai mult de soare...


Acestea au fost preferatele mele din ianuarie. Ale voastre care au fost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu