miercuri, 31 august 2022

„Noi” săpunuri lichide încercate


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Acum, pe început de toamnă, am zis să scriu și eu o recenzie acestor săpunuri lichide, mă simt foarte întârziată cu ele.

Despre săpunul lichid Icy Mint de la Cien (cel albastru), vi-am mai scris cu cel puțin o ocazie (aici), îmi place foarte mult, l-am iubit aș putea spune. Nu e foarte mentolat, dar nici prea artificial pentru mine. E exact ce trebuie pentru început de toamnă sau pentru vară.

În schimb, cel cu lămâie (cel transparent) nu prea mi-a plăcut, am așteptat cu nerăbdare să-l termin ca să trec la alte produse. Mă așteptam la un fel de parfum citric, lămâios, foarte asemănător gelului de duș de cu lămâi, dar din nefericire am apreciat greșit, cu atât mai mult cu cât, în general, evit să desfac produsele cosmetice prim magazine ca să le miros (nu că m-ar mai ajuta prea mult în ultima vreme, de când am făcut Covid în prima jumătate a lui august). Nu e un produs rău, doar că are un parfum foarte artificial, sintetic de lămâie pe care eu nu l-am prea apreciat.

Știu că nu sunt multe cuvinte, dar sper că au fost destule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu