vineri, 26 august 2022

Review: Vopsea de păr Syoss 10_55


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi mi-ar plăcea săvă las scrise câteva cuvinte despre vopseaua de păr Syoss în nuanța 10_55. Syoss este unul dintre cele mai cunoscute branduri care comercializează produse destinate părului la noi în țară, găsindu-se pe majoritatea gardurilor, fie că vorbim despre magazine cu prezență fizică sau online. De-a lungul anilor, nu am încercat multe produse de la ei, doar vreo 2 șampoane (din câte îmi amintesc) și niște vopsea de păr.

Prima vopsea pe care am încercat-o de la ei este nuanța 10_55, ar trebui să fie un fel de blond platinat. Pentru un păr vopsit, nu cred că vopseaua ar face mare brânză, ba chiar peste culori închise nu ar face nimic. Eu am avut doar niște vârfuri vopsite în roșcat care s-a spălat relativ decent, dar în acele porțiuni vopseaua nu a făcut nimic. În schimb, restul părului meu era păr virgin, nevopsit vreodată, iar acolo am obținut un fel de blond închis deoarece eu am un păr destul de închis (un fel de șaten mediu spre închis).



În cutia de vopsea se găsesc un tub de cremă colorantă, un pliculeț de balsam / mască de păr și decolorantul care cred că e de 9% și se află în acea sticluță cu vârf lunguieț care poate să ajute unele persoane. 


Ce mi-a plăcut la vopsea a fost puterea „de decolorare” a părului virgin. Nu cred că am mai întâlnit așa ceva până în vara lui 2020 la o simplă vopsea de păr, întotdeauna îmi imaginam că ar trebui să îmi decolorez părul cu decolorant ca să obțin până și asemenea rezultate. Nu a fost blondul platinat de pe cutie, care cred că e undeva aproape de baza 10 a nuanței de păr, eu având pentru părul meu natural o bază 3 sau 4, nu sunt sigură deoarece nu am ochiul format pentru artele astea care presupun culori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu