vineri, 7 august 2020

Review: Masca de păr Kallos Argan


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine. Eu mă bucur de niște zile ușor mai relaxate, nu mă pot plânge deloc de cum îmi merge.

Pentru astăzi mi-am propus să vă las câteva cuvinte scrise despre o nouă mască de păr încercată de la Kallos. Nici nu îmi mai aduc aminte dacă am mai folosit acest produs. Am cumpărat masca de păr o dată cu vopseaua de păr (aceea blondă) de la Syoss, deoarece am considerat faptul că ar putea fi o trecere destul de drastică de la părul meu natural sau vopsit în roșcat (fără decolorare) la blond. Pot spune că mi-a plăcut această mască de păr deoarece îmi „înmuia” părul și mă ajuta cu perierea acestuia, în condițiile în care am folosit-o cu aplicare de 2 - 3 minute sau chiar 30 - 60 de minute. Secretul meu este să nu clătesc de tot masca, adică mai las ceva urme de produs în păr.

Ca și o concluzie, cred c-aș mai recumpăra produsul, după ce mai termin de încercat produsele și combinațiile pe care le am pe lista de dorințe (de încercat). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu