luni, 3 august 2020

Review: Antiperspirantul Fa Invisible Sensitive


Hello! Cum mai sunteți? Nu știu cum e la voi, dar pe la mine au venit să stea ditamai căldurile alea mai de vară, în sfârșit, zici că vara nu mai avea de gând să vină pe la mine, exact ca și cu mirosul de tei. Iar în concordanță cu situația, m-am gândit să abordez și subiectul articolului de azi.

Recenzia zilei de astăzi îi revine antiperspirantului Fa Invisible Sensitive. Am cumpărat produsul cred că pe la început de vară, prinsesem o ofertă la Kaufland, dând pe el sub 7 lei. Și credeți-mă pe cuvânt că știu c-am luat-o rău pe arătură cu produsele Fa în ultimul an, nici eu nu știu ce m-a apucat. Nu știu exact ce așteptări aveam de la acest produs, țin minte că îl luasem pentru că era antiperspirant și deoarece nu-l mai încercasem până atunci, cred că se poate spune că eram într-o dispoziție de minte deschisă. În schimb, pot spune că acest produs m-a dezamăgit, deoarece nu mă protejează eficient, la 4 - 6 ore are nevoie de reaplicare. Iar ca parfum, pe mine mă duce cu gândul la acel miros clasic de Nivea pe care îl detest.

Ca și o concluzie generală, aș vedea produsul mai potrivit pentru persoanele care nu au o situație critică cu transpirația înnebunite după mirosul clasic Nivea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu