miercuri, 10 ianuarie 2018

Vechi amintiri antiperspirantice


        Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine și nestresați.
       Pentru astăzi mi-ar plăcea să vă scriu câteva cuvinte despre un așa-zis antiperspirant de la Cien, varianta Pure Freshness. O să vedeți de ce zic așa - zis din ingredientele pe care vi le las mai jos.
        Nu mai știu exact de ce l-am cumpărat, probabil din cauza curiozității, îmi place să încerc lucruri noi cu toate că sunt conștientă că multe produse pe care le încerc s-ar putea să nu mi se potrivească. Ca informații diverse, am cumpărat roll-on-ul din Lidl cu aproximativ 3 lei.
     Din punct de vedere al mirosului, seamănă cu mirosul acela clasic al produselor Nivea. Din nefericire, fiind un roll-on, nu mă protejează foarte bine, eram nevoită să îl folosesc pe timp de noapte, că altfel aveam problemă olfactivă pe timpul zilei. La sfârșitul produsului nu mai făcea față nici noaptea, probabil nu se mai aplica în cantitatea optimă. Zis și făcut, luni dimineață a ajuns în plasa de empties.

Ingredinte:
aqua, propylene glycol, triethyl citrate, caprylyl / capryl glucoside, parfum, hidroxyethylcellulose, sodium benzoate, citric acid, allantoin, linalool, citronellol, alpha-isomethyl ionone, limonene

        Nu cred că voi mai recumpăra prea curând produsul. Nota mea: 5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu