miercuri, 24 ianuarie 2018

Un șampon antimătreață potrivit iernii


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vă povestesc puțintel despre șamponul antimătreață Anti-Hair Fall de la Clear,  până nu trece frigul. Și o să citiți de ce,
Acesta este al doilea șampon de la Clear pe care îl folosesc, am mai avut unul cred că pentru hidratare (recenzie), dacă nu mă înșel. 
 Îmi plac câteva lucruri la acest șampon:

  • face față mătreții;
  • e soft cu părul, oferă o oarecare hidratare, deși acest aspect e cu 2 tăișuri pentru părul mixt, dar e numai bun pentru frigul de afară;
  • scoate decent vopseaua din păr, ceea ce e iar cu 2 tăișuri, adică dacă nu vrei să-și scoți vopseaua din cap...
  • e un șampon foarte cremos din punctul meu de vedere.
Prin urmare, ar fi o opțiune bună pentru iarnă, mai ales că mai nou, din cauza fluctuațiilor de temperatură (gen azi maximul temperaturii e cât minimul de ieri sau așa ceva), scalpul meu a luat-o rău razna.
Îi dau o notă de 9 / 10 din cauza ambivalențelor, dar parcă-l prefer iarna în defavoarea șampoanelor Head & Shoulders.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu