miercuri, 31 ianuarie 2018

Celebrul gel de duș cu miros de cafea


            Hello! Cum mai sunteți? 
        Pentru astăzi am o recenzie la un produs bun în orice anotimp, dar pe care eu îl asociez cu dimineața, per ansamblu, și anume gelul de duș Yves Rocher cu boabe de cafea din Brazilia, gel de duș care face parte din gama Jardins du Monde (aka „Grădinile lumii”).
         Nu știu dacă vă puteți închipui ce mult mi-am dorit acest gel de duș, cred că dorința aceasta avea aproape un an sau pe acolo, în răstimp le auzeam sau citeam pe youtuberițele / bloggerițele „mele” menționându-l, plus că sunt și eu mare fan cafea. Deci era relativ rău. Iar în 2017, de ziua mea, m-am destrăbălat rău de tot, cu 4 geluri de duș în total, printre care și cel de față. Eu mă pot lăuda că am un chioșculeț Yves Rocher în Lotus Mall, astfel încât am scăpat de orice fel de plată a transportului prin curieri.
          Gelul de duș vine ambalat într-o variantă de 200 ml iar eu am dat pe el 9 lei, era ceva ofertă căci în mod normal costă 10 lei. Ambalajul laudă cum că produsul ar avea undeva la 90% și ceva numai ingrediente vegetale. Iar capacul de deschide ușor, că tot veni vorba despre ambalaj.
            Produsul în sine este destul de cremos, face spumă dar, având în vedere faptele că are abia 200 ml iar eu cam irosesc produsele de spălat, s-a dus în vreo aproximativ 4 - 5 săptămâni de folosire în paralel cu alte produse. Nu mi se pare că usucă pielea, dar nici nu oferă prea multă hidratare. Cât despre miros, m-așteptam să mă dea pe spate, să nu prea mai am nevoie de cafea dimineața, dar a fost o dezamăgire, nu pot să zic că m-a dat deloc pe spate.
          Per total nu e deloc un produs rău, e îndeajuns de vegetal pentru gusturile mele, dar voi mai încerca și alte produse Yves Rocher din an în paște.
             Note mea rămâne un 9 / 10. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu